July 19, 2014

Summertime Sandness | Lovely Cosmetics Rio Sand Polishes


In today's post, I will show you two sand nail polishes from the summer trend edition by Lovely Cosmetics. If you need sand nail colours for Spring and Summer, here you go:

A Lovely nyári kollekciós homok hatású lakkjairól hoztam ma sok-sok képet. Lássuk hogy teljesítettek:


I picked these up in June, and I recently saw that they refilled the display at my local Rossmann so you can still find these in the stores. Good news, right?

Júniusban vettem észre ezt a kollekciót először, de pár napja töltötték fel az állványt a helyi Rossmannban, így még valószínűleg fogtok találni belőlük. Jó hír, ugye?


The products are inspired by St. Tropez, Rio and Ibiza. I bought 2 shades from the Rio family. The texture of these sand polishes is really rough, I have to apply a top coat to cancel that out.

A kollekciót Rio, Ibiza és St. Tropez ihlette. Én a Rio család 3 homok lakkja közül ezt a kettőt vettem meg, a harmadik árnyalat nem az én világom. Nagyon durva a lakkok felülete, mindenképp kell rájuk fedőlakk, mert mindenbe beleakadnak. Olyan kis pihe-puha homok lakkokra számítottam, mint amilyen a karácsonyi kollekció fehér árnyalata volt. 

Lovely Cosmetics - Rio sand nail polish Nr. 2

I'm wearing two coats of the nail polishes on each photo. Nr. 2 is a unique green and gold shade, this one is my favourite. I haven't seen anything like it.

Mindegyikből elég 2 réteg. A zöld színű a kedvencem a kettő közül: zöld glitter és arany-ezüst csillám keveredik benne.

Lovely Cosmetics - Rio sand nail polish Nr. 2

Lovely Cosmetics - Rio sand nail polish Nr. 2


Lovely Cosmetics - Rio sand nail polish Nr. 1

Nr. 1 is another glittery shade. It has pink and purple glitters spiced up with silver shimmer.

A másik árnyalatban rózsaszín és lila glitter található, amit ezüst színű csillám vesz körül.

Lovely Cosmetics - Rio sand nail polish Nr. 1




Would you wear them?
Felkennétek őket?

~ Evinde

I purchased the products with my own money.

8 comments :

  1. Csuda jók! Én is beszereztem mind a kettőt. Bár az összes körmömre nem fogom felkenni, mert nehéz leszedni. Még variálok vele valami nailartot csak a körömvégekre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is a lehúzható alaplakkomat mozgósítom ilyenkor, mert meghalnék, mire leszedem. :')

      Delete
    2. Nekem régebben volt meg az essence lehúzhatós alaplakkja, nemrégen újra vettem. Láttam ugyan, hogy más a csomagolás, de otthon láttam, hogy ez a zselés lakkozáshoz van, az UV lámpával működik, és valóban, nem száradt meg a körmömön :( Tudsz segíteni, hogy most mi van, nem árulják már a régit?

      Delete
    3. A régi már megszűnt sajnos, én még a megszűnése előtt vettem az enyém.

      Delete
    4. Ettől tartottam :( Szóval nincs utánpótlás ha nincs UV lámpája az embernek.

      Delete
  2. Ez a két lakk nekem is meg van és nagyon szeretem őket, csak lemosnii utálom :)

    ReplyDelete
  3. Nem is tudom melyik tetszik jobban!? Mindkettő szép de egyiket se venném meg, mert gyűlölöm lemosni őket :D

    ReplyDelete
  4. Szipi-szupik :D Nekem a lila van meg, az egyetlen probléma vele, hogy olyan nehéz lemosni.. szívem szerint volt már alkalom mikor felkentem volna, de a lemosás miatt nem volt kedvem S:D

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...